2010-09-17
 22:16:36

Ansiktsbehandling..

Idag var jag på ansiktsbehandling i stan fick alla mina undre porer utpressade. Riktigt sköönt visste inte att så mkt orenheter gömde sig under huden, ansiktsbehandlingen kostade 450kr och enligt vänner är det billigt men personligen tycker jag att det är dyrt för att det inte hade värsta effekten. Hon som jobbade på kliniken sa att det tar en dag innan man ser resultat och att det inte blir värsta resultatet,, men vi får väl se imorgon, och om det blir bra skillnad kommer jag lägga ut adressen och rekomendera henne, annars äre bara onödigt eller hur :) ???



Leesa

Well jag jobbar ju hela helgen:( Tråk! Varöfr har du inga bilder på dig själv osv, din blogg är så anonym? :) Kanske ddet som är grejen?



PUBLICERAT: 2010-09-18, 13:01:13 | URL: http://elbee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: