2010-09-19
 21:59:12

hahahahhahHAHAH LÄS DET HÄÄR:)

Faaaan vad sjuka folk äär haha..hittade det här på : Felsms.com

SMS OM OTROHET

Till:
Sambo
Sms: Jag sa att jag skulle i väg och träna. Så vi har lite mindre än två timmar på oss att göra det vi vill. Vill att du är naken när jag kommer så vi kan suga av dig direkt. Puss
Svar: Inget

Förklaring: Skickade till min sambo istället för min älskare (exet). Han svarade inget och jag märkte inget förrän jag var hemma på väg in i duschen och skulle rensa bland smsen. En ruskig tur var att sambon hade glömt telefonen hemma så jag hann gå in och radera där så han märkte inget och har fort farande inte märkt något.
/EA




hahahahah vilka tabbar man kan göra...

ELLER 2 andra.... om att skicka fel till föräldern...

Till: Mamma
Sms: Tja älskling, gud vad jag saknar din hårda kuk i min röv. Kommer du snart eller?
Svar: Kom ner till köket vi behöver verkligen prata

Förklaring: Det var så att jag skulle skicka smset till min pojkvän Ryan, men råkade skicka det till min mamma och visste inte att jag var "spelade för det andra laget om man säger så". Vi fick en hel del att prata om.

/Fredrik

Felsms.com

Till:
Pappa
Sms: Ikväll vill jag förverkliga din fantasi. Kom in i mitt sovrum på en gång, klä av dig och sätt dig på stolen. Därefter kommer jag smyga upp bakom dig, binda fast dig och onanera framför dig. Sedan vill jag att du tar din hårda kuk i handen och runkar ur all sperma i mitt ansikte. Jag saknar dig och jag lovar att det här aldrig kommer ut /Kåt och våt
Svar: Ni får ha så kul Nina! Jobbar över ikväll /Pappa

Förklaring: Det här skulle till mitt ex som jag hade väldigt bra sex med men han hade träffat en ny och jag lovade därför hålla tyst. Vi kunde inte sluta träffas helt enkelt. Fast min familj visste inte om att det var slut mellan oss. Vi blev ihop sen igen och pappa som tur nog har humor tog det som tur var inte på allvar och förstod att det var felskickat. Pinsam som han är frågade han exet om han haft en trevlig kväll dagen efter.


felsms.com

HAHAHAH TÄNK OCH GÖRA BORT SIG SÅDÄÄÄR....


Har ni gjort bort er på ett liknande sätt någon gåång ????!!!











M i c k A

hum...är man otrogen får man skylla sig själv :P men kul är det att läsa- hehe



PUBLICERAT: 2010-09-20, 12:28:30 | URL: http://niintendo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: