2010-09-15
 00:04:03

INTRESSANTA SAKER...

lite lite...skönhetstips som du KANSKE märker skillnaden av,

 skojar bara :)du märker skillnad!!!.....:

Att dricka mycket vatten, ja GARANTERAR att magen försvinner, testade en hel vecka att dricka två glas om magen och chockande nog hjälpte det!!! ni MÅSTE testa,brukar tycka vatten är äckligt men har en ändrad synvinkel nu.

Har du mörka knäskålar och armågar? Ta en ur presad citron och gnugga gnugga gnugga så kommer du märka skillnaden när du gjort det ett par gånger.. lenare och vitare.

Tjockare hååår??? TRO MIG tabletter från naturapoteket hjälper, hårkontroll heter dem SJUKT BRA!! jag och mina kompissar använder dem. inga bieffekter!!

HÅRET BLIR FRISKARE OCH BÄTTRRE när man dushar håret i kallt vatten innan man går ur dushen, kan även leda till tjockare hår( Nåt ni kankse redan vet:) ) 


 LE, LE, LE OCH LE... ju mer man ler i ansiktet desto bättre mår man och det utstrålar ett vackert ansikte =D.


Som vi alla vet är träning en bra grund till  EN FIIIIIIN KIM KARDISHAAN KROPP osv...bla bla bla skit snack det tar typ minst ett halv år innan man märker skillnad, speciellt om man inte äter hur hälsosamt som helst.
MAN FÅR ALDRIG DEN KROPPEN om man inte äter "rätt" eller har en personlig tränare 24 tmmar om dygnet.

Bantnings Tabbletter är inget att gå på, har testat,bara dyrt och du måste typ ta det hur länge som helst....
Måltidsersättning e bullshit förlåt mitt uttryck, jag har en kompiss som dricker det varje dag till lunch hon har gjort det i typ ett år , det e inte normalt tycker jag , ja menar varför skippa mat och tänka på frestelsen när man kan njuta av det???? föör vad??? för att vara smal?  det e fint med både plus och minus men tycker inte att det är värt när folk kämpar och det inte hjälper...

BANTING BANTING OCH BANTING ÄÄÄR BÄST, tro det eller ej men jag gick ner tio kilo för två år sen , fick en riktigt snygg kropp(ska inte överdriva:P) tack vare en rysk bantings metod jag körde ,och JAG GICK VERKLIGEN NER i vikt...visst har jag fortfarande komplex men det e skillnad på då och nu. Dieten jag gjorde var i unGefär tio dagar och efter den blev det automatiskt så att man tänker sig för när man äter.

Idagens läge tänker jag inte utan bara äter, men jag kommer aldrig bli i den" tjockleken" jag var då !! inte som det ser ut nu iallafall...

OM det skulle finnas intresse för dieten lägger jag självklart upp den,den är skit bra  ;)

gillar att hjälpa folk så kääärlek och hjälp till er som behöver <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: